SWOBODA W DOBORZE

Należy to jednak czynić życzliwie, rozumiejąc dziecięce fascynacje, nie wy­śmiewać i nie krytykować. I pamiętać, że reklama narzucając goto­we wzory, wpływa ograniczająco na własną wyobraźnię dziecka. Przykład drugiej rozmowy odwołuje się do wakacyjnych stro­jów dzieci, a szczególnie młodzieży. Jest rzeczą zrozumiałą, że każ­dego cieszy lekki ubiór, swoboda w jego doborze, a dzieci szczegól­nie jego wielobarwność. Także owe rozmaite napisy na koszulkach, a od niedawna i na spodniach w miejscu siedzenia. Właśnie tam widziałam napis „kiss me”, a wczoraj także „do it”. Są i inne napi­sy o charakterze prowokacyjnym, ale częściej cechuje je miły dow­cip. Wdzięczny jest na przykład napis: „eat, sleep, sail”. To dobra recepta na wakacje — jeść, spać i żeglować. A przy okazji już małe dziecko poznaje kilka angielskich wyrazów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie ! Pracuje w budownictwie już wiele lat, mam dużą wiedzę i doświadczenie. Na moim blogu znajdziesz wiele informacji dotyczących budownictwa i nieruchomości, oraz rad jak wybrać dom odpowiadający Twoim oczekiwaniom. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)